03 May 2010

SimplySiti : Not For Me


Saya dapat produk free dari SimplySiti. Sebenarnya Orang Sebelah (incik somi) dapat masa cover pelancaran produk berkenaan di Jusco Kinta City, Ipoh, baru-baru ini.

Walaupun baru dipasarkan, Saya taklah terpengaruh untuk memilikinya kerana hantaran make-up Bobby Brown pemberian Orang Sebelah masih banyak yang belum terusik. Bagi Saya, tepek bedak sikit-sikit dan berlipstik nipis sudah cukup untuk Saya melaram bila keluar jalan-jalan. Saya ni kan simple orangnya....kekeke

Berbalik kisah SimplySiti tadi, secara ringkasnya ia terdapat dalam produk penjagaan kulit dan kosmetik. Yang dapat free ada 3 produk iaitu Lip Gloss Luscious Choc, Green Sorbet Eye Color dan 4 keping C Bright Simply 5 Cream. Tanpa berlengah, saya terus mencuba Eye Color dan Lip Gloss ke wajah dengan harapan saya bakal berseri seperti Dato' Siti. hahaha...

Hasilnya?? Meskipun tak sechantik Siti tapi manisnya seorang yang namanya berpangkal Siti (sayalah tu) tetap ada tau -- jangan muntah di sini ye...--

Saya ralit menelek kelopak mata yang kehijauan dan bibir yang berkilat -- cam nak makan dek rasa coklatnya yang mengasyikkan. Khalish mungkin pelik kenapa Ibunya buat bermacam aksi wajah entah apa-apa depan cermin bedak.

Tak sampai setengah jam, saya rasa kelopak mata gatal semacam, issh3....sah Saya tak ngam dengan produk ni. Hakikatnya, kulit wajah Saya jenis sensitif selain tak sesuai dengan sebarang eye shadow jenis serbuk. Kalau jenis krim tak de masalah.

Nampaknya SimplySiti bukan untuk Siti yang simple ini ye. Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment