25 July 2010

Langsir Blog Baru

Salam,

Yes...yes...yes...Akhirnya setelah puas mengodek selama sejam memilih dan mencuba design template terbaru dari blogger, saya yang tak expert berteknologi ni berjaya akhirnya menukar langsir blog baru.

Berpinar mata nak pilih mana satu template / background yang tersedia, cantik-cantik betul. Harap pembaca tak sakit mata dengan pemilihan langsir saya ni. Lagipun, blog saya ye tak? hehehe...

Ada benda nak story lagi ni, tapi hold dulu lah. Nak kemas-kemas sikit sementara anak bujang saya tengah syok beradu tu. Wassalam

4 comments:

  1. Wah langsir yang cantik, berseri rumah.

    ReplyDelete
  2. kak alia, langsir org dah buatkan n free lak tu. guna tanpa rasa bersalah. hehehe...

    ReplyDelete
  3. wahh..saya pun terpaksa deko2 umah jugak..pening nak memilih sbb semua berkenan :P

    ReplyDelete
  4. Betul tu ibu_Arifa. Rambang mata dibuatnya...

    ReplyDelete